Big Trouble - Gratis Filmer Med Norsk Tekst


Big Trouble 2002, Stor film, en av underholdning filmen. Skuespillerprestasjonene er helt fantastisk, skuespillerne tar faktisk tak i betrakteren, og man kan ikke annet enn bli betatt av dem. Hver scene er som et maleri, et maleri som puster liv, enkelhet og kompleksitet samtidig. Historien skal forstås på flere nivåer, men det er gode spørsmål som skal besvares, sannsynligvis bare etter at filmen er ferdig, det inneholder sannsynligvis noen av de store temaene i menneskeheten, alt omgitt av den store gåten vi kaller livet.

Hva kan jeg si ?, det er en strålende film. Casting er akkurat, spesielt med fantastisk skuespill, han outshone alle, og ga også filmen sin humor, Historien var veldig original, og en endte de fleste ville ikke forventes. Spesialeffektene var svært godt utført, spesielt piratene blir til skeletter, og så veldig skummelt i deler.

Handlingen er fantastisk og måten tegnene klikker på, fungerer til slutten. Dette er en film å se mange ganger fordi kinematografi er forbløffende. Symbolene av knust glass vises og dukke opp igjen. Dette skjørhet er slutt avstemmes. Bra film.





Big Trouble 2002 Se Film Gratis På Nett.


Jeg vet at det er en film som jeg vil vise mine barn en dag. Den har utrolig bra skuespill, en vakker historie, elskelige karakterer, og er litt over alt en perfekt film. Jeg elsker virkelig denne filmen så mye, Jeg tror ikke noen kunne ikke falle forelsket i den.






Big Trouble Se Film Gratis På Nett Med Norsk Tekst


  • Budsjett :$40,000,000
  • Vote : 6.2
  • År : 2002.
  • Format : 720p-1080p-1080i BRRip 1920×1080-1280×720-1440×1080 .
  • Video type : AAF,F4V,MPEG-1,FLV,f4a,.mpv.
  • Selskapet : Touchstone Pictures
  • Oversettelse : Norwegian, FR, DE, EN, SK, NH, PC, ZW, UH, MU, VU, XC, AV, XD.
  • Filstørrelse : 403 MB.
  • Språk : English - Norwegian
  • Varighet : 2h 40 min.
  • Tags : Action, Comedy, Thriller, Mystery
  • Visning : 2412
  • Last Ned : 1683
  • IMDB Rating : 6.8/10 (27791 votes).
  • Antall Stemmer: 189




  • Hver eneste scene, hvert eneste stykke dialog blir handlet til og filmet med absolutt perfeksjon. Filmen hjulene deg fra begynnelsen og ikke la gå. Kinematografi er helt nydelig.

    Streame Serier Uten Registrering Big Trouble.


    Alt om filmen er perfekt. Fungerende, retning, manus, filmen er full av liv. En perfekt blanding for en fantastisk filmtriller.

    Jeg absolutt elsker denne filmen, Det var vel verdt ventetiden, og jeg tror det skal gjøre godt under utmerkelser sesongen. Det er vel verdt å legge til side tre timer i livet ditt for å se på denne filmen, du kommer ikke til å bli skuffet.


    kilde :Big Trouble


    They have forty-five minutes to save the world. They need forty-six.

    Show More Show Less